Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen over één van onze appartementen of groepsaccommodaties? We hebben hieronder het antwoord op veel gestelde vragen over onder andere het reserveren, de aankomst en de groepsaccommodatie zelf. Mocht je vraag hiermee niet beantwoord zijn, neem dan gerust contact met ons op. We beantwoorden met alle plezier al je vragen! 

Reserveren

Kan ik online reserveren?
Je kunt 24 uur per dag een reservering maken via onze website. Ga naar de accommodatie van je keuze en klik op de gewenste aankomstdatum. Je komt in het reserveringsformulier dat je verder invult.

Kan ik ook telefonisch of per email reserveren?
Uiteraard kun je ook per telefoon een reservering maken. Bel gerust! Ons tel.nr. is 0541-551280. Ook via de mail kun je een reservering aanvragen. Ons mailadres:[email protected]

Kan ik de accommodatie ook vooraf bezichtigen?
Natuurlijk wil je graag zien wat je reserveert of waar je terecht komt. We hebben wel graag dat je even een afspraak maakt. We kunnen de accommodaties alleen laten zien wanneer deze niet verhuurd zijn.

Kan ik ook een optie nemen?
Je kunt voor maximaal een week een optie nemen op een accommodatie. Neem hiervoor gerust contact met ons op.

Kan ik ook een afwijkend verblijf reserveren?
In sommige periodes is het ook mogelijk om op afwijkende dagen aan te komen of te vertrekken. Neem hiervoor even contact met ons op.

Wat is bij de huur inbegrepen en wat niet?
Inbegrepen bij de huur is de eindschoonmaak, de energiekosten en de lakenpakketten (1 per persoon). Niet inbegrepen bij de huur is de toeristenbelasting

Wat als ik het verblijf in de groepsaccommodatie wil annuleren?
Het is ontzettend jammer wanneer een verblijf met de hele groep niet door kan gaan. Vaak is een verdrietige gebeurtenis hiervan de oorzaak en dan is het extra vervelend als het ook financieel nog gevolgen heeft. Wij raden je dan ook altijd aan om een groep een groepsannuleringsverzekering af te sluiten. Wij hanteren de annuleringsvoorwaarden van Groepsaccommodaties Nederland.

Kan ik bij jullie ook een annuleringsverzekering afsluiten?
Wij zijn hier voor de groepsaccommodaties een samenwerking aangegaan met Elke Groepverzekering. Zij bieden een  annuleringsverzekering speciaal voor groepen aan. Klik hier om de voorwaarden voor de verzekering te bekijken of de verzekering af te sluiten.

Kan ik de appartementen de Lelie en de Roos kosteloos annuleren?
De appartementen de Lelie en de Roos kunnen tot 8 weken voor aankomst kosteloos worden geannuleerd. We rekenen dan alleen € 25,- administratiekosten. De overige annuleringsvoorwaarden voor de appartementen vind je hier.

Aankomst en vertrek

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?
De aankomsttijd is 16.00 uur en de vertrektijd 10.00 uur. De vertrektijd op zondag is 16.00 uur. 

Kan ik ook eerder aankomen?
Door de wisseling van groepen moeten de accommodaties worden schoongemaakt op maandagmorgen en vrijdagmiddag. In overleg kunnen we kijken of eerder aankomen mogelijk is.

Waar kan ik inchecken?  
Inchecken kan bij de receptie. Inchecken kan op maandag tot 18.00 uur en op vrijdag tot 19.00 uur. Komt je later aan, neem dan even contact met ons op, dan kunnen we iets afspreken over de sleuteloverdracht.

Hoe werkt het uitchecken?  
Op de dag van vertrek kun je de sleutel inleveren bij de receptie. Vertrek je op zondag of vertrek je buiten de openingstijden van de receptie, dan kun je de sleutel in de sleutelbrievenbus naast de receptie gooien. 

Waarom moet ik een persoonslijst invullen?
Wij zijn wettelijk verplicht om de gegevens van alle gasten die bij ons verblijven te registreren. Hiervoor krijg je van ons per mail een persoonslijst toegestuurd. Wij zouden het bijzonder fijn vinden wanneer u het formulier thuis vast invult en bij aankomst afgeeft in de receptie.

Wordt er een borgsom gevraagd bij aankomst?
Er wordt in principe geen borgsom gevraagd. Als er sprake is van grote schade krijgt u hiervoor een rekening van ons.

Verblijf

Mag ik mijn huisdier meebrengen naar 't Keampke? 
Het meebrengen van uw huisdier is niet toegestaan met uitzondering van een hulphond of blindengeleidehond.

Zijn de accommodaties rookvrij?
De accommodaties zijn rookvrij. Bij alle groepsaccommodaties is het mogelijk om overdekt te roken.

Mag er gebarbecued worden?
Er mag bij de accommodaties gebarbecued worden. U mag uw eigen barbecue meebrengen. Neem ook even een kijkje op de pagina cateringmogelijkheden waar u een complete barbecue kunt reserveren.

Kan ik gebruik maken van WIFI?
U kunt gratis gebruik maken van draadloos internet via glasvezel. 

Groepsccommodaties

Wat voor soort koffiezetapparaat is er in de accommodatie?
De accommodaties hebben een snelfilter koffiezetapparaat (2 keer 12 koppen). U kunt hiervoor snelfiltermaling koffie gebruiken. Filters zijn aanwezig in de accommodatie en hoeven niet te worden meegebracht.

Is er een vaatwasser in de accommodatie?
Alle accommodaties hebben 1 of 2 vaatwassers. Vaatwastabletten zijn aanwezig. Deze hoeft u niet zelf mee te brengen.

Heeft de accommodatie een oven?
Alle accommodaties hebben een oven.

Moeten we hout meebrengen voor de kachel?
Je hoeft geen hout mee te brengen. De Linde, de Eik, de Beuk en de Meidoorn hebben een gashaard. Voor de houtkachel in 't Keampke Buiten is hout beschikbaar.

Zijn vuilniszakken en toiletpapier aanwezig?
Vuilniszakken en toiletpapier moet u zelf meebrengen. Natuurlijk zit er voor het eerste gebruik wel al toiletpapier op de rol en een vuilniszak in de emmer.

Is er een keukenpakket aanwezig in de accommodatie?
Een afwasborstel en afwasmiddel is aanwezig. Handdoeken en theedoeken zijn niet standaard aanwezig. Ook een keukendoekenpakket kunt u reserveren, net als onze andere extra's

Zijn de bedden opgemaakt?
De bedden zijn niet standaard opgemaakt. Wel is er een lakenpakket voor iedereen. U kunt de bedden laten opmaken tegen een meerprijs. Zie hiervoor onze extra's

Waar kan ik de inventarislijst van de accommodaties vinden?
Op onze website zijn geen inventarislijsten van de accommodaties te vinden. Mocht u vragen hebben over de inventaris van een accommodatie, neem dan gerust contact met ons op

Zijn er spelletjes aanwezig?
In de groepsaccommodaties liggen een aantal gezelschapsspelletjes. Buiten bij de receptie liggen ballen, zandbakspeelgoed. Een bingomolen en sjoelbal is te leen. Let er wel op dat u deze even reserveert en in het weekend op vrijdagavond ophaalt omdat de receptie verder niet geopend is.

Heeft de tv een HDMI-aansluiting?
Alle tv's hebben een HDMI aansluiting.

Parkeren

Kan de auto bij de accommodatie geparkeerd worden? 
Op het terrein bij de accommodaties zijn voldoende parkeerplaatsen waar geparkeerd kan worden.

Is er een laadpaal voor elektrische auto's op het terrein? 
Er is geen laadpaal op het terrein aanwezig. De dichtstbij zijnde oplaadpunten vind je hier. Het is niet de bedoeling je elektrische auto op te laden vanuit de accommodatie.  

Kinderen

Is er kindermeubilair aanwezig?
In elke groepsaccommodatie zijn 2 kinderbedjes en 2 kinderstoelen aanwezig. Beddengoed voor de kinderbedjes moet je zelf meebrengen

Zijn er speciale voorzieningen voor kinderen?
Voor kinderen is er

  • Een speeltuin met speeltoestellen
  • Een zandbak
  • Een airtrampoline
  • Een voetbal en volleybalveld
  • Een tafeltennistafel
  • Een kleine dierenweide met kippen en konijnen
  • In accommodatie de Beuk is een voetbaltafel

Boodschappen

Kan ik de boodschappen laten bezorgen?
Spar Schreur kan je boodschappen bezorgen. Bestel gemakkelijk je boodschappen online delutte.spar.nl Je kunt de boodschappen ook telefonisch doorgeven. Tel. 0541-551255

Ook bij het Twents Broodhoes kun je je bestelling doorgeven. Het brood wordt dan 's ochtends bij uw accommodatie afgeleverd. Tel. 0541-551396

Kan ik ergens eten of een snack afhalen of laten bezorgen?
Er is een kleine pizzeria aan de Dorpsstraat 16 in De Lutte waar je een pizza  kunt afhalen of laten bezorgen. Tel: 0541-551223 www.pizzeria-delutte.nl
Bij Chinees Restaurant A La Wang, Bentheimerstraat 42 in De Lutte kunt u afhalen. Tel: 0541-552388 alawang.nl
Voor een patatje kun je terecht bij cafetaria het Lutke, Dorpsstraat 13 in De Lutte. Tel: 0541-299706 hetlutke.nl

Vervoer

Is 't Keampke bereikbaar met het openbare vervoer?
Vanaf station Oldenzaal rijdt een buurtbus (lijn 593) naar De Lutte. Uitstappen bij Hanhofweg. Deze bus rijdt helaas niet op zondag.

Waar kan ik een taxi huren?
Voor personenvervoer en groepsvervoer (ook rolstoelbusjes) kunt je terecht bij:

  • Nijhuis vervoer De Lutte. Tel. 0541-551209. Klik hier voor de website.
  • Taxi Brookhuis Oldenzaal. Tel. 088-4607000. Klik hier voor de website.

Klachten

Waar kan ik terecht met een klacht over 't Keampke?

Heb je een klacht over de dienstverlening van 't Keampke, over één van onze medewerkers of over onze accommodaties, dan horen we dat graag zo spoedig mogelijk. We zullen ons uiterste best doen om problemen zo snel mogelijk op te lossen. U kunt hier onze klachtenprocedure lezen.

Cookie-instellingen

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten?

Oké