Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen over één van onze appartementen of groepsaccommodaties? We hebben hieronder het antwoord op veelgestelde vragen over onder andere het reserveren, de aankomst en de groepsaccommodatie zelf. Mocht uw vraag hiermee niet beantwoord zijn? Neem dan gerust contact met ons op. We beantwoorden met alle plezier al uw vragen! 

Reserveren

Kan ik online reserveren?
U kunt 24 uur per dag een reservering maken via onze website. Ga naar de accommodatie van uw keuze en klik op de gewenste aankomstdatum. U komt in het reserveringsformulier dat u verdere invult.

Kan ik ook telefonisch of per email reserveren?
Uiteraard kunt u ook per telefoon een reservering maken. Bel gerust! Ons tel.nr. is 0541-551280. Ook via de mail kunt u een reservering aanvragen. Ons mailadres:[email protected]

Kan ik de accommodatie ook vooraf bezichtigen?
Natuurlijk wilt u graag zien wat u reserveert of waar u terecht komt. We hebben wel graag dat u even een afspraak maakt. We kunnen de accommodaties alleen laten zien wanneer deze niet verhuurd zijn.

Kan ik ook een optie nemen?
U kunt voor maximaal een week een optie nemen op een accommodatie. Neem hiervoor gerust contact met ons op.

Kan ik ook een afwijkend verblijf reserveren?
In sommige periodes is het ook mogelijk om op afwijkende dagen aan te komen of te vertrekken. Neemt u hiervoor even contact met ons op.

Wat is bij de huur inbegrepen en wat niet?
Inbegrepen bij de huur is * eindschoonmaak * energiekosten * lakenpakketten (1 per persoon) Niet inbegrepen bij de huur is * toeristenbelasting

Wat als ik het verblijf in de groepsaccommodatie wil annuleren?

Het is ontzettend jammer wanneer een verblijf met de hele groep niet door kan gaan. Vaak is een verdrietige gebeurtenis hiervan de oorzaak en dan is het extra vervelend als het ook financieel nog gevolgen heeft. Wij raden je dan ook altijd aan om een groep een groepsannuleringsverzekering af te sluiten. Wij hanteren de annuleringsvoorwaarden van Groepsaccommodaties Nederland.

Kan ik bij jullie ook een annuleringsverzekering afsluiten?
Wij hebben hiervoor een samenwerking met Elke Groepverzekering. Zij bieden een  annuleringsverzekering speciaal voor groepen aan. Klik hier om de voorwaarden voor de verzekering te bekijken of de verzekering af te sluiten.

Kan ik de appartementen de Lelie en de Roos kosteloos annuleren?
De appartementen de Lelie en de Roos kunnen tot 8 weken voor aankomst kosteloos worden geannuleerd. We rekenen dan alleen € 25,- administratiekosten. De overige annuleringsvoorwaarden voor de appartementen vind je hier.

Hebben jullie ook een brochure?
Wij kunnen u ook een brochure toesturen. Als u een email met uw gegevens stuurt of het contactformulier invult, dan zorgen wij dat de brochure wordt opgestuurd.

Aankomst en vertrek

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?
De aankomsttijd is 16.00 uur en de vertrektijd 10.00 uur. De vertrektijd op zondag is 16.00 uur. 

Kan ik ook eerder aankomen?
Door de wisseling van groepen moeten de accommodaties worden schoongemaakt op maandagmorgen en vrijdagmiddag. In overleg kunnen we kijken of eerder aankomen mogelijk is.

Waarom moet ik een persoonslijst invullen?
Wij zijn wettelijk verplicht om de gegevens van alle gasten die bij ons verblijven te registreren. Hiervoor krijgt u van ons per mail een persoonslijst toegestuurd. Wij zouden het bijzonder fijn vinden wanneer u het formulier thuis vast invult en bij aankomst afgeeft in de receptie.

Wordt er een borgsom gevraagd bij aankomst?
Er wordt in principe geen borgsom gevraagd. Als er sprake is van grote schade krijgt u hiervoor een rekening van ons.

Verblijf

Mag ik mijn huisdier meebrengen naar 't Keampke? 
Het meebrengen van uw huisdier is niet toegestaan met uitzondering van een hulphond of blindengeleidehond.

Zijn de accommodaties rookvrij?
De accommodaties zijn rookvrij. Bij alle groepsaccommodaties is het mogelijk om overdekt te roken.

Mag er gebarbecued worden?
Er mag bij de accommodaties gebarbecued worden. U mag uw eigen barbecue meebrengen. Neem ook even een kijkje op de pagina cateringmogelijkheden waar u een complete barbecue kunt reserveren.

Kan ik gebruik maken van WIFI?
U kunt gratis gebruik maken van draadloos internet via glasvezel. 

Accommodatie

Wat voor soort koffiezetapparaat is er in de accommodatie?
De accommodaties hebben een snelfilter koffiezetapparaat (2 keer 12 koppen). U kunt hiervoor snelfiltermaling koffie gebruiken. Filters zijn aanwezig in de accommodatie en hoeven niet te worden meegebracht.

Is er een vaatwasser in de accommodatie?
Alle accommodaties hebben 1 of 2 vaatwassers. Vaatwastabletten zijn aanwezig. Deze hoeft u niet zelf mee te brengen.

Zijn vuilniszakken en toiletpapier aanwezig?
Vuilniszakken en toiletpapier moet u zelf meebrengen. Natuurlijk zit er voor het eerste gebruik wel al toiletpapier op de rol en een vuilniszak in de emmer.

Is er een keukenpakket aanwezig in de accommodatie?
Een afwasborstel en afwasmiddel is aanwezig. Handdoeken en theedoeken zijn niet standaard aanwezig. Ook een keukendoekenpakket kunt u reserveren, net als onze andere extra's

Zijn de bedden opgemaakt?
De bedden zijn niet standaard opgemaakt. Wel is er een lakenpakket voor iedereen. U kunt de bedden laten opmaken tegen een meerprijs. Zie hiervoor onze extra's

Waar kan ik de inventarislijst van de accommodaties vinden?
Op onze website zijn geen inventarislijsten van de accommodaties te vinden. Mocht u vragen hebben over de inventaris van een accommodatie, neem dan gerust contact met ons op

Zijn er spelletjes aanwezig?
Spelletjes zijn te leen in onze receptie. We hebben verschillende gezelschapsspelletjes, ballen, zandbakspeelgoed en sjoelbakken. Ook een bingomolen is te leen.

Heeft de tv een HDMI-aansluiting?
Alle tv's hebben een HDMI aansluiting.

Kinderen

Is er kindermeubilair aanwezig?
In elke groepsaccommodatie zijn 2 kinderbedjes en 2 kinderstoelen aanwezig. Beddengoed voor de kinderbedjes moet u zelf meebrengen

Zijn er speciale voorzieningen voor kinderen?
Voor kinderen is er

  • Een speeltuin met speeltoestellen
  • Een zandbak
  • Een airtrampoline
  • Een voetbal en volleybalveld
  • Een tafeltennistafel
  • Spelletjesuitleen in de receptie
  • Een kleine dierenweide met kippen en konijnen
  • In accommodatie de Beuk is een voetbaltafel

Boodschappen

Kan ik de boodschappen laten bezorgen?
Spar Schreur kan je boodschappen bezorgen. Bestel gemakkelijk je boodschappen online delutte.spar.nl Je kunt de boodschappen ook telefonisch doorgeven. Tel. 0541-551255

Ook bij het Twents Broodhoes kun je je bestelling doorgeven. Het brood wordt dan 's ochtends bij uw accommodatie afgeleverd. Tel. 0541-551396

Kan ik ergens eten of een snack afhalen of laten bezorgen?
Er is een kleine pizzeria aan de Dorpsstraat 16 in De Lutte waar je een pizza  kunt afhalen of laten bezorgen. Tel: 0541-551223 www.pizzeria-delutte.nl
Bij Chinees Restaurant A La Wang, Bentheimerstraat 42 in De Lutte kunt u afhalen. Tel: 0541-552388 alawang.nl
Voor een patatje kun je terecht bij cafetaria het Lutke, Dorpsstraat 13 in De Lutte. Tel: 0541-299706 hetlutke.nl

Vervoer

Waar kan ik een taxi huren?
Voor personenvervoer en groepsvervoer (ook rolstoelbusjes) kunt je terecht bij:

  • Nijhuis vervoer De Lutte. Tel. 0541-551209. Klik hier voor de website.
  • Taxi Brookhuis Oldenzaal. Tel. 088-4607000. Klik hier voor de website.

Klachten

Waar kan ik terecht met een klacht over 't Keampke?

Heb je een klacht over de dienstverlening van 't Keampke, over één van onze medewerkers of over onze accommodaties, dan horen we dat graag zo spoedig mogelijk. We zullen ons uiterste best doen om problemen zo snel mogelijk op te lossen. U kunt hier onze klachtenprocedure lezen.

Cookie-instellingen

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten?

Oké